28 Kasım 2012 Çarşamba

Türkçe Derslerinde Kullanılabilecek Yaratıcı Etkinlikler ve Yaratıcı Yazma Örnekleri Müjdat Ataman


Drama lideri bir arkadaşımın doğum günü hediyesiydi, bu kitap. Ben derslerim de çok kullanıyorum,çok faydasını gördüm sen de mutlaka oku diye hediye etmişti bana. Gerçekten de kitabı elimden bırakamıyorum. Türkçe öğretmenlerine, sınıf öğretmenlerine ve drama ile eğitim vermek isteyen eğitimcilere tavsiye edebileceğim bir kitap. Ayrıca kitapta ki uygulamalar, kolay anlaşılır ve uygulanabilir.
Türkçe Dersinin genel amaçları ve yaratıcı drama arasındaki bağı anlamlı ve somut hale getirmeyi amaçlayan kitapta yaratıcı dramanın bir yöntem olarak Türkçe öğretimi ve yazma odaklı çalışmalarda kullanıldığı örnekler bulunuyor. 48 etkinlik ve yaratıcı yazma çalışmaları için 50 konu örneğinin tamamı öğrencilerle sınıf ortamında uygulandıktan sonra kitaptaki yerini almıştır.
Bölüm başlıkları;
- Yaratıcı Drama ve Türkçe Öğretimi
- Kullanıma Yönelik Açıklamalar
- Etkinlikler ve Türkçe Dersi Kazanımları (48 etkinlik) Etkinlik örneği için...
- Yaratıcı Yazma
- Yaratıcı Yazma Çalışmaları İçin Konu Örnekleri (50 konu örneği)


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SOSYAL MEDYA