10 Mayıs 2015 Pazar

HASSAS OLMAMIZ GEREKEN BİR GÜN, ANNELER GÜNÜ..


Bence en hassas günlerden biri anneler günü. Annesiz büyüyen çocukların, annelerini kaybetmiş evlatların içiniz sızlatan bir gün. Anne olamayan, evladını kaybetmiş annelerin yüreğini dağlayan bir gün. Ebette annelerimizin gününü kutlayalım. Onlarla keyifli, kaliteli zaman geçirelim. Onlara sevdiğimizi söyleyelim ama  tüm bunları kamuoyunca oluşturulan anneler günü tüketim çılgınlığınA kapılıp bir shova dönüştürmeyelim..
Bende blog sayfamdan başta annem olmak üzere, tüm sevdiğim annelerin, blog annelerinin, anne olma potansiyeli taşıyan herkesin, anne olmadığı halde yüreği anne iyiliğiyle dolup taşan insanların anneler gününü kutluyorum..
Sevgiler.
Halenin Haresi..



1 yorum:

donkisot dedi ki...

büyük bir içtenlikle katılıyorum sizetabi ki öenmli bir gün ama bunu şova dönüştürmemek lazım aynı resmi ben de facebook profilimde paylaştım hatta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SOSYAL MEDYA