5 Temmuz 2015 Pazar

POLYANNA’ NIN MUTLULUK SIRLARI


  • Evimden misafirlerimi uğurladıktan sonra evimi temizlemek için saatlerce uğraşıyorsam, bir çok arkadaşım var demektir.
  • Faturalarımı ödeyebiliyorsam, bir işim var demektir.
  • Pantolonum biraz sıkıyorsa, aç kalmıyorum demektir.
  • Gölgem beni izliyorsa, güneş ışığını görüyorum demektir.
  • Otobüsten indiğim yerden işyerime yolu uzun buluyorsam, yürüyebiliyorum demektir.
  • Otobüs beklerken yanımdaki adam anahtarları ile oynuyor ve ben bu sesten rahatsız oluyorsam, duyuyorum demektir.
  • Camları silmem, çatıyı onarmam gerekiyorsa bir evim var demektir.
  • Doğal gaz faturam yüklü geliyorsa, ısınıyorum demektir.
  • Yığınla yıkanacak ve ütülenecek çamaşırlarım varsa, yığınla giyeceğim var demektir.
  • Çalar saatim sabahın erken saatlerinde çalıyorsa, yaşıyorum demektir.
  • Akşamları kendimi yorgun hissediyor ve bacaklarım ağrıyorsa , o gün üretici olmuşum demektir.
VE TÜM BUNLARIN FARKINA VARABİLİYORSAM MUTLUYUM DEMEKTİR.
-Alıntıdır-

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SOSYAL MEDYA