3 Ağustos 2015 Pazartesi

İYİ Kİ DOĞDUM!!!

"İyi ki doğdum, ben..."
Evet, bugün benim doğum günüm.
Yıllar yıllar önce sıcak bir ağustos gününde dünyaya gelmişim. Sonra emeklemiş, yürümüş, koşmuş, büyümüşüm..
Her yıl mutlaka bloguma doğum günüm ile ilgili bir şeyler yazıyorum. Böylece geriye dönüp baktığımda geçen yıllar karşısındaki düşüncelerimi karşılaştırabiliyorum.
Yıllar geçtikçe kutlama coşkum azalsa da, doğum günümü kendi adıma bir yenilenme olarak görüyorum. Bir değerlendirme gibi. Şunları yaptım, bunları hissettim, şimdi şöyle düşünebilirim, böyle yapabilirim diye kendimi ve hayatımı gözden geçirmeme neden oluyor.
Gelelim 2015' e.. Benim için oldukça zor bir yıl oldu. Durgun, düşünceli, az biraz depresif.. Hayal ettiklerimi hayata geçirmek için çaba sarf ettiğim, yapabildiklerim içi minnet duyduğum bir yıldı 2015. Yapamadıklarıma karşı beklentilerimi ve de umutlarımı canlı tutmaya devam ettiğim bir yıl oldu.
İsteyip yapmadığım, yapamadığım şeylerin yılı oldu biraz da..
Belki de olması gerekenin, doğru zamanda olacağı için evren tarafından benim adıma ertelendiği için şimdi böyle hissediyorum.
Belki de doğru zaman da ve koşulda çok daha iyisi olacağı için beklemedeyim, kim bilir?
2015 dedim ya zor bir yıldı benim için, ülkem için, arkadaşlarım için..
Büyüdükçe sorun kabul ettiğim şeylerin benimle birlikte büyüdüğünü fark ettiğim, olsun canım sorunlar da benim ne de olsa dediğim bolca zaman geçirdim.
Bu doğum günümde, hayata karşı biraz kırgın, az biraz umutsuz olsam da, hayatın bana ve bizlere sunacaklarına dair heyecanlanmadan duramıyorum.
Gelelim yeni yaşımdan beklediklerime;
öncelikle sağlık kendim ve sevdiklerim için bol bol sağlık diliyorum.
Sonra huzur ve mutluluk, biraz klasik ama bu üçlü olmazsa olmazım..
Ardından hayal ettiklerimi gerçekleştirmek için fırsatlar istiyorum..
Bir de sevdiklerimle geçirebileceğim bol keyifli zamanlar diliyorum..
Bu yıl pastamın üzerinde ki mumları üflerken, hepimiz için pozitif enerji dileyeceğim.
Kendim içinde bir minik dileğim olacak eğer gerçekleşirse belki bir sonra ki doğum günümde yazarım..

HALENİN HARESİ
03.08.2015


6 yorum:

Yasemin Avun dedi ki...

Umarım harika bir yeni yaş seni bekliyordur. Nice güzel senelere....

HARE dedi ki...

Çok teşekkür ederim..
Sevgiler..

Mshn dedi ki...

En az bloğunuz kadar güzel bir yeni yıl dilerim, nice sağlıklı senelere. :)

HARE dedi ki...

Hem blogum hem de kendim adına çok teşekkür ederim..

afede dedi ki...

Bu yazının geçen yılki halini de hatırlıyorum. Görünce yine kutlamak istedim!
Dilerim; gönlünüzden geçenler hayırlı olduğu sırayla gerçekleşir ve seneye yazacağınız doğum günü yazısından daha pozitif sözcükler yayılır. Okuyucular olarak bizim payımıza da mutlu olmak düşer. Sevgiler ;)

Şahin Shirin Erdem dedi ki...

Umarım minik dileğiniz gerçekleşir...
sağlık huzur mutluluk dolu nice yıllara...
mutlu keyifli anlar yaşayın bol bol..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SOSYAL MEDYA