25 Ağustos 2015 Salı

SONBAHARIN GELİŞİNE !


Yaz bitiyor. Yine mevsim geçişleri.. Yine en çok ben etkileniyorum, Bana öyle geliyor. İçeriden bakılınca durumum bu..
Sonbahar yavaş yavaş geliyor hissediyorum. Hava akşamları hafiften serinlemeye başladı bile. Öfleyip pöflemeyi de azalttım.
Her sonbahar gelişinde  içime dönerim. Diğer mevsimlere göre daha romantik olduğundandır bilemiyorum ama sonbahar gelince kendime doğru bir  yolculuğa çıkarım. Bu yolculuk beni çeşitli duraklarda durdurur, biraz daha düşünmememi sağlar.
Ve çokça yazarım..
Kesinlikle kapalı ve yağmurlu havalarda daha çok yazma isteği duyuyorum.
Ve eylül ayının yaklaşmasıyla birlikte bende sonbahar kıpırtıları başladı bile. Üstelik bu aralar karışığım biraz, uykularım bölük, rüyalarım karmakarışık. İkisi bir arada kahveler gibiyim. Biraz sonbahar, biraz duygusal karışıklık vs..
Ülkenin, dünyanın, haberlerin gidişatına bakarsam hiç de anormal değil durumum, biliyorum. Yalnız ben böyle hissediyor olamam, azıcık duyarlı olan herkes eminim benim gibi hissediyordur.
Çoğunlukla ne hissedeceğimi bile bilemiyorum. Aklımın almadığı haberleri izliyorum gün boyu. İzlemeyeyim diyorum  bir gazete haberinde,  bir arkadaş sohbetinde  gündemin göbeğinde buluyorum kendimi. Dediğim gibi bu aralar limoniyim, karışığım. Bir an geliyor ufacık şeylerle mutlu oluyorum. Sonrasında bir anda birden kararı veriyor içim, hüzünleniveriyorum. Bir ses, bir haber alınca hemen karışık duygularla doluveriyorum sanırsın birazdan içimde bir yağmur başlayacak gibi.
"Hayat büyüdükçe zorlaşır"dedikleri bu olsa gerek.  Herhalde büyüyor ve zorlanıyorum. Ama hayatta çok acımasız sağdan soldan sıkıştırıyor beni. Ben bizzat yaşamasam da, kendimi dışında ve steril tutmaya çalışsam da o dönüp dolaşıp buluyor beni. Hayat "-İlle de bak kocaman ekranıma, bak neler var bende" diye kandırıyor beni. .
Öyle şeyler görüyor, öyle şeyler duyuyorum ki bu şahitliklerime inanamıyorum.
Çocuksu bir saflıkla bakıyorum etrafıma.. Gerçekten anlamaya çalışıyorum.
Her şeyi olduğu gibi kabul etmeye çalışsam da her şey o kadar hızlı değişiyor ki ne enerjim, ne gücüm var. Takip edeceğim diye yorgun düşüyorum.
Hadi sonbahar, gel de sarmala bizi,
biraz serinlet içimizi..
Ben hazırım, alışığım sana
Hadi ilhamınla gel,
güzelliklerinle beraber..

25.08.2015

HALENİN HARESİ

Görsel: Kjerstin Barkved


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SOSYAL MEDYA