25 Kasım 2015 Çarşamba

KİTABIMLA OYNUYORUM (Kitap Draması)



KİTABIMLA OYNUYORUM
(Kitap Draması)


   Workshop ve Atölye Tanıtım Toplantıs


         Planları ve kitap seçimleri, Müfredat Geliştirme ve Kütüphane Öğretmeni aynı zamanda Yaratıcı Drama Lideri olan Nilüfer Turan tarafından yazılan ve uygulaması kitapları 23 dile çevrilmiş, dört kitap yazarı Aslı Perker tarafından yapılacak olan eğitim programının tanıtım ve tanışma toplantısı 7 Aralık Pazartesi günü Sizdrama Kalamış’ta gerçekleşecek.


         Sizdrama Kalamış fark yaratan eğitim içeriklerine bir yenisini daha ekliyor ve KİTABIMLA OYNUYORUM isimli atölye dizisini nitelikli eğitimlerin peşinde olan tüm anne ve babaların beğenisine sunuyor. Çocuklarının teknolojinin esiri olmasını istemeyen, ağaç yaşken eğilir diyen ve oyunun çocuğun en önemli işi olduğuna inanan aileler ve minik kitap kurtlarının çok etkilenecekleri bir içeriğe sahip olan KİTABIMLA OYNUYORUM  atölye dizisinin tanıtım Workshop’unun içeriğinde şunlar var: 

  • Neden Kitap?

Yetişkinlerin ve çocukların dünyasında kitabın rolü paylaşılacak. Teknolojiye rakip kitaplar

  • Kitap Okumak Neden Bu Kadar Önemli?

Kitabın çocuğun gelişimine (bilişsel, duyuşsal) ve gelecekteki başarısına katkıları… Okul çağına kadar kitap okunan çocuk ile kitapla haşır neşir olmamış çocuk arasındaki farklar…

  • Çocuğunuzu Kitapsever Yapmanın İpuçları

0-3 yaş, 3-5 yaş, 5-7 yaş, 7-12 yaş grupları için ayrı ayrı tekniklerle ipuçları.
Çocukların kitapları sevmeleri ve okuma alışkanlığı kazanmaları için neler yapılabileceği hakkında etkili teknikler ve örnekler…


  • Kitap Avı

Annelerin çocuk kitaplarından beklentileri hakkında grup çalışmaları yapılacak. Her çocuğun farklı özelliklerinin olduğu bu nedenle de genel geçerlikten uzak durmanın çok önem taşıdığı anlatılacak. Yazarlar ve kitaplar konuşularak paylaşımda bulunulacak.

  • Yaratıcı Okuma

Yaratıcılık nedir? Yaratıcılık becerileri nasıl geliştirilebilir? Son yıllarda çok sık duyulan yaratıcı okuma kavramı nedir? Hangi teknikleri içeriyor? Sorularının cevapları aktarılacak.
Neden yaratıcı okumaya önem verildiğinin altı çizilecek.

  • Yaratıcı Drama

Oyunun çocuğun yaşamındaki yeriyle giriş yapılarak, yaratıcı drama hakkında bilgilendirme (ne olduğu, kaç yaş ile uygulanabildiği, amaçları, yararları vb.) yapılacak. Kullanıldığı alanlar paylaşılacak

  • Kitap Draması (KİTABIMLA OYNUYORUM)

Kitap ve yaratıcı dramanın bir arada nasıl yararları olduğu üzerinde durulacak. Amaç ve kazanımlar paylaşılarak videosu izlenecek.



YER: Siz Drama

ADRES: Sarı Lale Sk No:8 Kalamış
TEL: 0216 330 30 77





Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SOSYAL MEDYA