30 Aralık 2015 Çarşamba

2016 GELİYOR..

Geliyor, geldi, geçiyor derken kocaman bir 2015 yılını bitiriyoruz. Hızla geçti 2015, izler bırakarak hem de. Benim açımdan güzel bir kaç an dışında, üzücü geçti, elimde olmayan değişimlerle dolu olduğu için şaşkınlık içinde geçti biraz da. Ülkem ve dünya adına kan, gözyaşı, öfke ve isyanla geçti. 2015'in içine  her ne kadar neşeli anlar katmaya, bol bol kitap okumaya çalışsam da bu yılı olmasa da olurdu diye anımsayacağımı biliyorum. Elbette bize verilen her an için kendimizi şanslı hissedip, şükretmeliyiz. Çok şükür ben ve sevdiklerim sağlıklı ve hayatta. Bunun için binlerce kere şükrederim.  Ancak bazen hayal ettiklerimizle yaşadıklarımız birbirini tutmuyor ve kendimizi büyük bir hayal kırıklığı içinde bulabiliyor. İşte benim için 2015 böyle bir yıl oldu. Bolca hüzün, bolca göz yaşı, bolca hayal kırıklığı..
Anlayacağınız benim kendimle ilgili yaptığım yeni yıl planları bu yıl tutmadı.
Bu yüzden son bir kaç yıldır yeni yıldan büyük beklentilerim yok, eskiyi aratmasın klişesine sarılmaktan başka bir çarem de yok.  Hayat enerjimi 2016'dan geri istiyorum. Eskisi gibi bol kahkaha attığım günlerin yeniden hayatımda olmasını bekliyorum. İnancımı, heyecanımı geri kazandığım, hayata dört elle sarıldım yeni bir yıl olsun. Yeni yılda kaçınılmaz olarak büyük büyük adımlar ve değişimler beni bekliyor, biliyorum. Bu değişimlere ayak uyduracak, yeni  adımlar atacak gücü bulmayı diliyorum. Hayat enerjimin çekildiği kaynaktan bana doğru, benden dünyaya doğru akışının yeniden sağlanmasını diliyorum. Hayatın içine karışmayı diliyorum.
Farkındayım bomba gibi, enerji dolu bir yeni yıl yazısı olmadı.
Dünyamız hızla kötüye doğru gidiyorken,
çocuklar savaş yüzünden ölüyorken,
insanlar savaştan kaçarken,
çocukluğumun geçtiği denizlerde boğuluyorken,
güzel şeyler yazamıyorum.
Bunca acı varken, sadece bireysel mutluluğum için  direnmeye çalışıyorum,
ancak yeni bir habere her ulaştığımda büyük bir hayal kırıklığını da beraberinde yaşıyorum.
O yüzden yeni yılda biraz daha hoş görü,
biraz daha gülümseme,
bolca barış,
bolca sağlık,
bolca eş, dost, arkadaş olsun hayatımızda..
Şimdi dışarıda lapa lapa kar yağıyor, karın coşkusunun içimizi kaplamasına izin verelim..
Çocuklar gibi sevinmek iyi gelsin ruhumuza..
2016'ın şimdiye kadar geçirdiğimiz yılları aratmamasını diliyorum.
Hayatımızda kitapların, güzel hatırlanan, sanat dolu, sevgi dolu, bol kahkahalı anların çoğalması dileğiyle.
Sevgiyle kalın..

HALENİN HARESİ

3 yorum:

Gürhan Gülez dedi ki...

Mutlu, bol paylaşımlı yeni yıllar !

Seneler sonra eski bir blogger olarak yazılarına rastlamak çok güzel.
Ziyaretleşmek üzere :)

www.hayatseyahat.com

Gürhan Gülez dedi ki...

Mutlu yeni yıllar !

Seneler sonra eski bir blogger olarak yazılarına rastlamak çok güzel.
Ziyaretleşmek üzere :)

www.hayatseyahat.com

HARE dedi ki...

Ne güzel yeninde karşılaşmak. Sitenize bakıyor olacağım..
İyi seneler,
sevgiler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SOSYAL MEDYA