5 Ocak 2016 Salı

KİMSEYİ BAŞ ÜSTÜ YAPMAYIN!!


3 yorum:

suhuba dedi ki...

Merhaba,
Sitenizi çok az inceleyebilmeme rağmen çok sevdi. Tarzınız çok yakın geldi bana. Ayrıca Siz Dramayla tanışıklığımın olması dah güvenilir kıdı sizi.
Ve kitap tavsiyelerinizi çok beğendim. Sitenizi kitap okumak istediğinde gözat diye not aldım.
Yukarıdaki yazının hangi kitaptan olduğunu merak ettim açıkçası. Öğrenebilir miyim?

HARE dedi ki...

Yorumunuz için, zaman ayırıp blogumu incelediğiniz için çok teşekkür ederim. Alıntı yaptığımda genellikle kitap ve yazar isimlerini yazmaya dikkat ediyorum. ancak bu paylaşımı sosyal medyada gördüm. bu nedenle isim yazamadım, çünkü kaynak belirtilmemişti. google de şimdi bir tarama yaptım ; aşkım kapışmak / güçlükal kitabı olduğunu gördüm. sayenizde ben de öğrenmiş oldum.
sevgiyle kalın..

suhuba dedi ki...

İlginiz için çok teşekkür ederim.

Sevgi ve huzurla kalın.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SOSYAL MEDYA