11 Haziran 2016 Cumartesi

İNTİHARIN GENEL PROVASI / DUŞAN KOVAÇEVİC

Tiyatro metni okumalarıma uzun  süredir ara vermiştim. Yeniden metin okumalarına geri döndüm. Benim için tiyatro oyunu okumak, bir yönetmen gibi oyunu kafamın içinde tasarlamak, hayal etmek, oyunculara ses, ışık, nefes vermek demektir.  Bu nedenle tadı her zaman ayrıdır. Duşan Kovaçevic, Yugoslavya'daki büyük dönüşümü hazırlayan süreci ve bunun etkilerini oyunlarına taşımış bir yazar. İntiharın Genel Provası, yazarın dilimize çevrilen ikinci oyunu. Oyun, intihar etmek üzere Tuna köprüsüne gelen bir adamın intihardan vazgeçmesiyle gelişir.



Sayfa Sayısı: 96

Baskı Yılı: 2011


Dili: Türkçe
Yayınevi: Mitos Boyut Yayınları

3 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

kitabın konusu bir hayli ilginç geldi. tiyatro metinlerini okumayı, kafamda oyuncuları seçmeyi çok seviyorum ben de.. paylaşıma teşekkürler..

Rahşan Öztürk dedi ki...

Ben bir öğretmenim ve 2 yaz önce Tiyatro Kursuna gittim ve çok güzeldi,
Ve önümüzdeki eğitim yılında Meslek lisesindeki öğrencilerimle tiyatro çalışmak ve Liselerarası Tiyatro Festivaline katılmak istiyorum.Bu konuda bize yardımcı olur musunuz,Yani bize oyun tavsiye eder misiniz,
Mümkün olursa çok sevinirim,
Yazılarınızı fırsat buldukça ilgi ile okuyorum.

HARE dedi ki...

Rahşan Hanım,
Merhabalar,
Mesajınızı yeni gördüm, o yüzden biraz geç yanıtlıyorum..
Öncelikle blogumu takip ettiğiniz için çok teşekkür ederim..
Öğrenci sayısı, kız - erkek dağılımı oyun seçiminde önemli bir kriterdir. Bir de oyun türü olarak komedi-dram vs. sahnelemek isterseniz. Bunlar netleşirse oyun seçimi konusunda yardımcı olabilirim..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SOSYAL MEDYA