29 Ağustos 2016 Pazartesi

SPUTNİK SEVGİLİM / HARUKİ MURAKAMİ

Murakami, sevdiğim yazarlardan biri. Samimi ve akıcı dilini, birbirinden farklı karakterlerini ilgi çekici buluyorum. Murakami'nin dünyasında kaybolmayı, kendimi hikayesine kaptırmayı seviyorum.

Sputnik Sevgilim, yazarın son kitabı. Bir aşk hikayesini konu alıyor. Yine kendine özel bir dille anlatmış aşkı, yalnızlığı, dış dünya ile iç dünyamız arasında yaşanan farklılıkları..
Üstelik bu kitabını, gizemli, merak uyandıran ögelerle süslemesi, hikayeye ayrı bir heyecan katmış. Her kitabında yer alan, baş anlatıcı-erkek karakterin, birbirinin aynı kişilik özelliklerine sahip olması bu kitapta da karşımıza çıkıyor. Hayattan uzak, yalnız, okumaya ve müziğe düşkün, aşkı arayan, kendi kendine yetmeyi bilen erkek karakter. Yine de okumaya değer bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bildik, tanıdık dünyasını, yarattığı tanıdık, sıcacık atmosferini hissetmeyi seviyorum. Bu sonbahar ne okusam diye düşünenlere tavsiye edebilirim.
Şimdiden keyifli, iyi okumalar..


Sen benim bir parçamsın... Ben âşık oldum. Şüphe yok. Buz soğuktur, gül kırmızı. Ve bu aşk beni sürükleyip bir yerlere götürmeye çalışıyor; öyle güçlü bir akıntı ki ondan kendimi korumam neredeyse olanaksız. Ama artık dönüş yok. Kendimi bu akıntıya bırakmak dışında bir şey yapamam. Yanıp kül olsam da, yok olup gitsem de. Japonya'dan bir Yunan adasına uzanan, üç kişiyi birbirine kenetleyen büyüleyici bir aşkın hikâyesi. Haruki Murakami'den düşlerinize sızacak bir roman...
(Tanıtım Bülteninden)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SOSYAL MEDYA