25 Ekim 2016 Salı

Bir öğretmenin yardım isteyen sesine kulak vermeye ne derisiniz?


Bir öğretmenin yardım isteyen sesine kulak vermeye ne derisiniz? 

Yardım adresi: Van Özalp Kaşıkara Köyü Kaşıkara iİkokulu, Özalp Merkez Ptt

Eğer Mustafa öğretmen ve öğrencilerine yardımcı olmak isterseniz aşağıda onun yazdıklarına bir göz atın derim.

"Van/ özalp/Kaşıkara köyünde 1. Sınıf okutuyorum kalem,defter,silgi,açacak,boya Vs gibi her türlü kırtasiye malzemesi ve 1.sınıf için uyarıcı materyale ihtiyaç var. Belki sizin çevrenizden yardım etmek isteyen birileri de çıkar ümidiyle yazıyorum.Van Özalp kaşıkara köyü kaşıkara ilkokulu ama Özalp merkez ptt ye gönderseniz oradan alabilirim."

2 yorum:

Makbule Abalı dedi ki...

Yardımcı olmak isterim. Resimdekiler 1. sınıf değiller herhalde.Kaç öğrenci var acaba?

HARE dedi ki...

Resim konuya dikkat çekmek amacıyla benim internetten bulup koyduğum bir fotograf. seslerini daha fazla duyurmak için. Yardımcı olursanız öğrenciler çok mutlu olacaktır, eminim.
Sevgiler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SOSYAL MEDYA